Ofte stilte spørsmål

Finner du ikke svaret du leter etter? Kontakt oss på badstu@havetarena.no.

SAUNA

Jeg kan ikke komme likevel, kan jeg få refundert min booking? Vi refunderer ikke bookinger, men vi kan flytte bookinger hvis vi får beskjed fem dager i forveien (privat badstu) eller to dager i forveien (badstuøkt).

Er vannet rent? Det tas jevnlige målinger av vannkvaliteten av Trondheim kommune. Oppdateringer finner du HER.

Er det dusj? Det er utedusj på flåta hvor man kan skylle av seg saltvann. Her er det dessverre ikke lov å bruke såpe etc, da vannet renner ut i fjorden.

Må jeg være medlem for å komme til badstuene? Nei, alle er velkomne. Du må booke billett for å ha tilgang på den flytende landsbyen ARK og badstuene.

Kan jeg komme å bade på anlegget uten billett? Nei, dessverre. Ettersom vi er ansvarlig for sikkerhet på området, trenger vi at alle gjestene våre er booket inn. Det handler også om kapasitet.

Må jeg booke billett når jeg har kjøpt medlemskap? Ja. Det handler også blant annet om kapasitet.

Selger dere gavekort? Ja! Kjøp gavekort HER!

Kan jeg ha med egen drikke og/eller mat? Det er ikke tillatt å ta med drikke. Det er mulig å kjøpe drikke i baren eller inn i saunaen.

Kan jeg bestille mat og/eller drikke? Ja, du kan bestille drikke inn til badstuene, eller du kan besøke vår kafé Heim i forkant eller etterkant av ditt besøk. Vi har mulighet til å tilby catering til møter og konferanser.

Er det parkering på området? Kun for funksjonshemmede. Nærmeste offentlige parkeringsplass er Solsiden P-hus.

Aksepterer dere ledsagerbevis? Ja, men beskjed om dette må sendes god tid i forkant slik at vi kan holde av plasser.

Bestillingsprosessen stopper opp – det skjer ingenting når jeg har valgt billett? Noen nettlesere vil blokkere pop-up-vinduet som kreves for å fullføre bestillingsprosessen. Tillatt pop-up-vinduer i din nettleser (under innstilling) eller klikk på knappen som manuelt åpner vinduet (finnes i url-linjen for noen nettlesere. Vi jobber med å få på plass lenke i bestillingsvinduet også)

Vi har bestilt flere billetter til badstuøkt på ulike ordre. Får vi sitte sammen? Dersom dere kommer sammen og er tidlig ute, er det gode muligheter for å få sitte sammen. For å være garantert å sitte sammen som gruppe, anbefaler vi å booke privat badstu.

KULTUR

Gjenglemte eiendeler Vi får veldig mye gjenglemt og har dessverre ikke mulighet til å lete gjennom alt om du sender oss en mail eller melding. Gjerne kom innom under åpningstiden vår så kan de på jobb hjelpe deg.

Foregår arrangement inne eller ute? Per nå foregår alle arrangement inne! Vi tar i bruk tre scener: Djupet, den store scenen inni skuret, Heim, den lille scenen i serveringsområdet, og Árdna, den store badstua som kan brukes både med og uten varme.

Har dere vergeordning? Ja! En ansvarlig voksen kan ha med en under 18 år på arrangement ved å lese om reglene og fylle ut skjema her: havetarena.no/verge.

Har dere studentpriser? Ja – på så og si alle arrangement.

Jeg har kjøpt billett til et arrangement. Kan jeg refundere denne? Nei, dessverre, vi tilbyr ikke refusjon på arrangement såfremt arrangementet ikke har endret seg betydelig fra du kjøpte (f eks nytt starttidspunkt).